دچار

دچار یعنی.. نه وصل ممکن نیست.. همیشه فاصله ای هست.. دچار باید بود..

دچار

دچار یعنی.. نه وصل ممکن نیست.. همیشه فاصله ای هست.. دچار باید بود..

شاید اینجا فقط برای خودم باشد
حرف هایی که فقط می توانم برای خودم بزنم
نمیخاهم مخاطبی داشته باشد غیر از ..

17 دی

جمعه, ۱۷ دی ۱۳۹۵، ۰۸:۲۷ ب.ظ


هفته ای که گذشت در کل هفته ارام و راحتی برای من درخدمت سپری شد بجز در دو روز پایانی که که با یک چالش خیلی سخت روبرو شدم!
انقدر تحت فشار قرار گرفتم که واقعا همه ارامش روزهای قبل را با خود برد! اما باز هم خدا کمکم کرد و من هم قول دادم که دیگر باعث نشوم که تحت فشار قرار بگیرم.

از خدا میخاهم که ان ماجرا تمام شده باشد و با شروع هفته جدید من هم به روند قبل خود برگردم!

البته که همه این چیزها خاطره میشود بعد از مدتی اما زمانی که در ان هستیم واقعا عذاب اور است!

چشم برهم زدنی یک هفته دیگر هم گذشت که به 17 روز دی ماه رسیدیم! بیشتر از یک چهارم از زمان اموزشی ام گذشته و ادامه اش هم امیدوارم به همین سرعت بلکه ام بیشتر بگذرد!

خدایا من واقعا نمیدانم چگونه از تو تشکر کنم و چگونه شکر تو را بجا بیاورم. من یقینا در تمام لحاظت سخت حضور تورو کنار خودم احساس میکنم البته که در باقی لحظات هم تو هستی و این من هستم که ..

۹۵/۱۰/۱۷
دچار ..