دچار

دچار یعنی.. نه وصل ممکن نیست.. همیشه فاصله ای هست.. دچار باید بود..

دچار

دچار یعنی.. نه وصل ممکن نیست.. همیشه فاصله ای هست.. دچار باید بود..

شاید اینجا فقط برای خودم باشد
حرف هایی که فقط می توانم برای خودم بزنم
نمیخاهم مخاطبی داشته باشد غیر از ..

16 بهمن 97

سه شنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۷، ۰۱:۴۱ ب.ظ


سلام

همه عمر این وبلاگ به تنهایی و نبودن انکه باید و غم و غصه گذشت!

گرچه من با خودم عهد کردم که دیگر به کسی دل نبندم اما مدتی است با دکتر نامی رابطه دارم!

حدودا 5 ماه از اوایل شهریور اوایل یک رابطه خطی داشتیم تا این یک ماهه گذشته که من اصرار داشتم خب من که ادم بدی نیستم شما هم که ادم خوبی هستین خب بهتر نیست که وارد فاز جدیدی بشویم ؟!

من دوستش دارم و او هم رفتار خوبی دارد اما هنوز جواب قطعی به من نداده است و می گوید فعلا که با هم هستیم! من دلم اطمینان تا بی هیچ چشم داشتی محبت کنم

فهمیدم که دو روز پیش تولدش بوده است و حالا همش در تکاپوی این هستم چگونه تولدش را گرامی بدارم! یک سری فکر و ایده خوب دارم ..


یک حس خوبی دارم این روز ها امیدوارم این ادمی باشد که واقعا ارزشش را داشته باشد..

۹۷/۱۱/۱۶
دچار ..