دچار

دچار یعنی.. نه وصل ممکن نیست.. همیشه فاصله ای هست.. دچار باید بود..

دچار

دچار یعنی.. نه وصل ممکن نیست.. همیشه فاصله ای هست.. دچار باید بود..

شاید اینجا فقط برای خودم باشد
حرف هایی که فقط می توانم برای خودم بزنم
نمیخاهم مخاطبی داشته باشد غیر از ..

9 اسفند 97

پنجشنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۷، ۰۳:۰۶ ب.ظ

سلام

جمعه هفته پیش رفت پاریس! برای یک سفر کاری که می بایست چند روزی در چند شهر مختلف اروپایی برود..

دروغ چرا خیلی دلم برایش تنگ شده.. رئز قبل از سفرش همو دیدیم و کلی خوش گذشت .. قبلا گفته بود که فقط کیک شکلاتی بی بی رو دوست داره و اینکه روزنامه روزی که متولد شده بود را قاب کردم به همراه کیک رفتم پیشش! چون برایش تولد نگرفته بودم خیلی خوشحال شد و خوشش امد و بالطبع من هم کلی ذوق کردم از روزی که رفته کم و بیش در تلگرام با هم صحبت میکنیم و اینکه واقعا رفتار خوبی دارد و بلد است دل ربایی کند! با اینکه هنوز یک هفته از سفرش نگذشته اما دو سه شب پیش بهش گفتم که انگار زمان زیادی است که رفته است! واقعا به من سخت می گذرد بدون او!

اواسط هفته بعد می اید و من دلم به حضورش گرم است..

۹۷/۱۲/۰۹
دچار ..