دچار

دچار یعنی.. نه وصل ممکن نیست.. همیشه فاصله ای هست.. دچار باید بود..

دچار

دچار یعنی.. نه وصل ممکن نیست.. همیشه فاصله ای هست.. دچار باید بود..

شاید اینجا فقط برای خودم باشد
حرف هایی که فقط می توانم برای خودم بزنم
نمیخاهم مخاطبی داشته باشد غیر از ..

21 مرداد

دوشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۸، ۰۳:۱۰ ب.ظ

 

سلام

اواخر مرداد ماه هستیم. از اواخر اردی بهشت اینجا چیزی ننوشته ام.

من کماکان بی‌‌‌کار هستم و این عذاب آور ترین اتفاق این 5 ماه گذشته اس. به در های زیادی زده ام اما هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده. به قدری کلافه و بی حوصله ام که خدا می داند. این که همه اش مجبورم در خانه بمانم، خودش خیلی فرسایشی شده، هم برای من هم خانواده.

رابطه ام با عشقم هر روز بعد جدیدی پیدا میکنه!

از اون دوره اوج اردیبهشت ماه فاصله گرفتیم و دیگه نه خبری از تلفن زدن های هر روزه اس و نه چیز خاصی. تقریبا هفته ای یک بار همو می بینیم و من هربار بیشتر عاشقش میشم اما اون با همون روند خطی و حساب شده اش جلو میره.

میتونم بگم کل شبانه روز بهش فکر میکنم، به حدی بعضی وقتا اذیت میشم که حدی نداره.

از بعد از عید به شدت لاغر شدم. اینو علاوه بر ترازو هر ادمی که بعد از چند وقت منو می بینه بهم میگه.

خلاصه اصلا تو شرایط خوبی قرار ندارم به غیر از همون تایمایی که می بینمش و زندگی واقعا عذاب اوری هست.

خدایا می دونم که بنده خوبی نیستم برات اما تو که خدای خوبی هستی و بیا و اشتباهات منو ندیده بگیرو یه سرو سامونی به زندگیم بده

۹۸/۰۵/۲۱
دچار ..