دچار

دچار یعنی.. نه وصل ممکن نیست.. همیشه فاصله ای هست.. دچار باید بود..

دچار

دچار یعنی.. نه وصل ممکن نیست.. همیشه فاصله ای هست.. دچار باید بود..

شاید اینجا فقط برای خودم باشد
حرف هایی که فقط می توانم برای خودم بزنم
نمیخاهم مخاطبی داشته باشد غیر از ..

روایت

سه شنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۴۷ ب.ظ

سلام
شاید دارم به خودم سلام میکنم
احتمالا کسی جواب سلامم را نخاهد داد انتظار علیکی هم ندارم!
آمده ام اینجا که برای خودم باشم
بدون برچسب، بدون نقاب!
خود خودم وبرای خودم. چه بهتر که کسی نمیشناستم!
خوشا گمنامی!!
اینجا حرف هایی میزنم که فقط میتواند برای خودم باشد و شاید گوشی یارای شنید آن نباشد
پس
بسم الله الرحمن الرحیم..

۹۴/۰۳/۱۲

نظرات  (۲)

۲۴ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۵۲ آبجی خانوم
و علیکم السلام

*نخواهد !

ان شاالله موفق و سر افراز باشی
پاسخ:
سلامت باشید.
سلام
مطالب جالبی داری
ولی ای کاش...
ولش کن..
موفق باشی...
پاسخ:
ای کاش؟!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی