دچار

دچار یعنی.. نه وصل ممکن نیست.. همیشه فاصله ای هست.. دچار باید بود..

دچار

دچار یعنی.. نه وصل ممکن نیست.. همیشه فاصله ای هست.. دچار باید بود..

شاید اینجا فقط برای خودم باشد
حرف هایی که فقط می توانم برای خودم بزنم
نمیخاهم مخاطبی داشته باشد غیر از ..

بی حوصلگی

دوشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۰۰ ب.ظ

خودش نمیگذارد یک هفته خوش داشته باشیم!

از چهارشنبه و پنج شنبه و جمعه ای که یک روند افزایشی خوب نرمال را طی کردیم تا همین دیروز که همه چیز داشت خوب پیش می رفت اما باز هم روی آ نرمال خود را نشان داد!
اخر شب بود که داشتیم با هم صحبت می کردیم که من از دل گرفتگی ام گفتم و او برآشفت که چرا و چه کنم تا حالت خوب شود و .. که من کار را به شوخی کشاندم که چیز مهمی نیست و می آید و می رود.. اما به محضرشان برخورد و شب بخیر گفتند..

ظهر هم با یک حالت ناراحتی از رفتار دیشب من پرسیدن و من هم از رفتار اشتباه دیشبش!
خلاصه مطلب اینکه نمیشود بدون هیچ دغدغه ای یک هفته ارام را بگذرانیم! هر دفعه باید یک بازی ای در بیاورد..

من هم جدیدن حوصله این بازی ها را ندارم و در پی رفع و رجوع نیستم!

بگذار هرچه میخاهد بشود..

دلبر که جان فرسود از او..

۹۴/۰۳/۲۵