دچار

دچار یعنی.. نه وصل ممکن نیست.. همیشه فاصله ای هست.. دچار باید بود..

دچار

دچار یعنی.. نه وصل ممکن نیست.. همیشه فاصله ای هست.. دچار باید بود..

شاید اینجا فقط برای خودم باشد
حرف هایی که فقط می توانم برای خودم بزنم
نمیخاهم مخاطبی داشته باشد غیر از ..

می شود؟!

جمعه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۳۶ ق.ظ

از اولین افطاری که با دوستان گذشت که بگذریم بهترین اتفاق ممکن پیام های مسرت بخش تو بود!

در اولین شب ماهی که دوست می دارمش!

ایا می شود این انتظار تمام شود و ما همدیگر را ببینیم؟؟

امروز در جلسه می گفتند ان سفری را که بهانه دیدنمان بود احتمال دارد این تابستان برگزار نکنند..

اخر چرا؟؟ مگر چه قدر اتفاق می افتد که ما همدیگر را ببینیم؟ یک بار عید ها و دیگری تابستان! تازه اگر انکه او بیاید.. و مثل تابستان گذشته نشود که به دلایلی نتوانست بیاید.. حالا اگر بخاهند سفر تابستان را هم کنسل کنند که دیگر ..

اصلا چرا من در یک شهری هستم و او در یک شهر دیگر؟!؟

خب نمیشد هر دو در یک شهر زندگی می کردیم؟؟

و معلوم نیست سفر شمالی که هفته اینده صحبتش شده است اصلا قطعی بشود یا نه! اگر بشود که خووب است و احتمال دیدارش زیاد می شود اما خب هم ماه مبارک است و هم نگرفتن روزه ها کمی کار را مشکل می کند..

به هر حال امیدوارم بهترین اتفاق ممکن بیفتد!
اندکی از یادم نمی روی! و هنگام دعا اولین کسی که به ذهنم می رسد تویی! یا شاید فقط برای توست که دعا می کنم!


می خواهمت چنان که لب تشنه آب را..

۹۴/۰۳/۲۹