دچار

دچار یعنی.. نه وصل ممکن نیست.. همیشه فاصله ای هست.. دچار باید بود..

دچار

دچار یعنی.. نه وصل ممکن نیست.. همیشه فاصله ای هست.. دچار باید بود..

شاید اینجا فقط برای خودم باشد
حرف هایی که فقط می توانم برای خودم بزنم
نمیخاهم مخاطبی داشته باشد غیر از ..

رسید به آخرش!

يكشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۳۴ ق.ظ

امشب را باید به درس خاندن صبح کنم!
شب اخر امتحانات است و از قضا مهم ترین امتحانم را دارم. فلسفه ای که دوستش دارم را با استادی ارائه داده اند که هیچش..

هنوز که هنوز است هیچی نخانده ام! و هم منابعش زیاد است و هم خیلی سخت است!

خدا به خیر بگذراند..

اخرین امتحان دوره کارشناسی ام است.. چهار سال گذشت از زمانی که با علاقه و اصرار و پافشاری به جامعه شناسی رفتم! اوایل خیلی خوشحال بودم و کلی ایده ال نگر اما بعد از گذشت زمان سرد شدم ینی استادها انگونه که باید ..

حالا دارد تمام میشود دیگر.. چهار سال دانشگاه رفتن و درس خاندن که البته قسمت دانشگاه رفتنش زیاد با من سنخیتی ندارد حتی درس خاندش!

چرا که اکثرا نه دانشگاه می رفتم و نه درس می خاندم!

موضوع اینجاست که واقعا به چشم بر هم زندگی این چهار سال سپری شد.. به چشم بر هم زدنی..

متاسفانه دوست های خوبی در دانشگاه پیدا نکردم و شاید یکی از دلایل دانشگاه نرفتن هایم هم همین بود اما بقیه بچه ها سخت دلگیر اند از این جدایی و رفتن هر کدامشان به شرشان و دیگر ندیدن هایشان.. اما برای من اینگونه نیست هیچ وقت انقدر برایم مهم نبودند تا بخام دلتنگشان بشوم!

به هر ترتیب این دوره هم دارد تمام میشود و به امتحانی وابسته است که فردا دارم!

خدایا تو که تا اینجا در حق من زیاد گذاشته ای! فردا را هم ..


* تو از یادم نمی روی..

۹۴/۰۳/۳۱

نظرات  (۲)

تا وقتی دانشگاهی اینقدر بهت سخت میگذره که هی لحظه شماری میکنی کی تموم میشه. وقتی که با همه خاطرات خوب و بدش تموم شد اون خاطرات تلخش یادت میره و تو میمونی با خاطرات شیرین دانشگاه.
فارغ التحصیلی مبارک
پاسخ:
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی