دچار

دچار یعنی.. نه وصل ممکن نیست.. همیشه فاصله ای هست.. دچار باید بود..

دچار

دچار یعنی.. نه وصل ممکن نیست.. همیشه فاصله ای هست.. دچار باید بود..

شاید اینجا فقط برای خودم باشد
حرف هایی که فقط می توانم برای خودم بزنم
نمیخاهم مخاطبی داشته باشد غیر از ..

اصلا..

چهارشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۴، ۰۲:۲۲ ب.ظ
اصلا ای کاش به شمال نمی امدم
الان در وضعیتی قرار داریم که نه دیداری حاصل شد و نه ان چه که می باید و انتظارش را داشتم رقم خود! تنها ناراحتی و اتفاقاتی بد رقم خورد!
الان هم در تدارکات بازگشت هستیم با حالتی از ناراحتی و اتفاقات نا مناسب!
به هر حال فقط من این وسط مغبون شدم و در حالتی هستم که نه می توانم بمانم و نه می توانم بروم! اما احتمال زیاد مجبور به بازگشت هستم..
همین!
چه کسی قسمت را تقسیم می کند؟!؟؟؟؟
کار به جایی رسیده است که نمی دانم که چرخ بر هم زنم ار غیر مرادم گردد یا نه؟؟؟ یا که زبونی بکشم..
۹۴/۰۴/۰۳