دچار

دچار یعنی.. نه وصل ممکن نیست.. همیشه فاصله ای هست.. دچار باید بود..

دچار

دچار یعنی.. نه وصل ممکن نیست.. همیشه فاصله ای هست.. دچار باید بود..

شاید اینجا فقط برای خودم باشد
حرف هایی که فقط می توانم برای خودم بزنم
نمیخاهم مخاطبی داشته باشد غیر از ..

جنون

جمعه, ۲۶ تیر ۱۳۹۴، ۰۸:۴۶ ق.ظ


دل من از جنون نمی خسبد..

ساعت 8:30 دقیقه صبح است و من کماکان بیدارم!

شب را برای استراحت و خاب قرار داده اند اما من شب ها را به فکر و خیال می گذرانم.. ینی خیال تو نمیگذارد چشم بر هم بگذارم..

دیده را فایده ان است که دلبر بیند.. وگرنه که ..

امروز 26 تیر ماه است یعنی چهار ماه و دوهفته دقیقا که از هم خدا حافظی کرده ایم.. در این مدت اصلا همدیگر را ندیدیم.. یک باری اوایل اردی بهشت تلفنی صحبت کردیم و یکباری هم اوایل خرداد و دیگر هیچ.. کلا در این مدت دوبار تلفنی صحبت کردیم و تقریبا هفته ای یک پیامک با زیاد و کمش..

بیا و تو نظر بده ایا کم نیست؟؟؟

از من بپرسی که می گویم دوست داشتم که همه لحظه ها را با او سپری کنم اما خب همینش هم غنیمت است..

بی خابی هم بد معضلی است..


اه خاب الودگی

بی تو در چشم عاشق نیاید..

۹۴/۰۴/۲۶