دچار

دچار یعنی.. نه وصل ممکن نیست.. همیشه فاصله ای هست.. دچار باید بود..

دچار

دچار یعنی.. نه وصل ممکن نیست.. همیشه فاصله ای هست.. دچار باید بود..

شاید اینجا فقط برای خودم باشد
حرف هایی که فقط می توانم برای خودم بزنم
نمیخاهم مخاطبی داشته باشد غیر از ..

این چند روزه ...

يكشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۰۰ ق.ظ

از سه شنبه هفته پیش تا حالا..

از ان روز تا به حال اقل ارتباط را با هم داشته ایم..

از وقتی که بحثمان بالا گرفت و او قدری تند رفت و بعدش هم قیافه گرفتن های من..

به جز همان شب و فردا شبش که به من پیام داد که با نهایت سردی من مواجه شد دیگر خبری ازش نیست..

در گروه هم فقط به نیش و کنایه مخاطب من بوده است..

اما هر سری در موقعیتی مشابه یا من کوتاه می امدم یا او داستان را جمع میکرد اما این دفعه خیلی طولانی شده است..

اینکه در حرفش صادق است را قبول دارم اما خب چرا اینقدر هی حرفی میزند که در کت من نمیرود؟؟

اصلا اگر ادعا میکند که من زندگی اش هستم پس چرا این چند روزه هیچ خبری از من نگرفته است؟؟

خب یک جای کار می لنگد دیگر! چرا حرف و عملش یکی نیست؟؟

اما من حاضر به پا پیش گذاشتن نیستم به هیچ وجه!!!

۹۴/۰۵/۱۸