دچار

دچار یعنی.. نه وصل ممکن نیست.. همیشه فاصله ای هست.. دچار باید بود..

دچار

دچار یعنی.. نه وصل ممکن نیست.. همیشه فاصله ای هست.. دچار باید بود..

شاید اینجا فقط برای خودم باشد
حرف هایی که فقط می توانم برای خودم بزنم
نمیخاهم مخاطبی داشته باشد غیر از ..

شرایط

يكشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۲۹ ب.ظ

اصلا حال  و روزگار خوبی ندارم..

در این چند روزه اصلا حال خوبی ندارم و اصلا نمیدانم چه میکنم..

تا به حال چنین وضعی نداشتم و الان نمیدانم دچار چه شده ام.. انگار همه چیز با هم روی شر من اوار شده است..

دلم کسی را می خاهد که بتوانم به او تکیه کنم، حرفم را بشنود، دلداری ام بدهد.. اما این بار از همیشه تنها تر شده ام.. همیشه تنها بوده ام همیشه.. و همیشه از این تنهایی ام خرسند بوده ام اما این بار از این تنهایی احساس رضایت ندارم..

خودم همیشه در زندگی تنهایی را انتخاب کرده بودم چرا که از دل بستن و دل کندن می ترسیدم اما یکبار در زندگی ام قمار کردم و دل بستم..

نمیدانم که این جوابی که گرفتم حق من بوده است یانه؟ بعد یک عمر ..

شرایط حالم تعریفی ندارد.. خسته ام و بی انگیزه .. تنها دل خوشی ام این است که :

دائما یکسان نباشد حال دوران غم مخور..
۹۴/۰۵/۲۵