دچار

دچار یعنی.. نه وصل ممکن نیست.. همیشه فاصله ای هست.. دچار باید بود..

دچار

دچار یعنی.. نه وصل ممکن نیست.. همیشه فاصله ای هست.. دچار باید بود..

شاید اینجا فقط برای خودم باشد
حرف هایی که فقط می توانم برای خودم بزنم
نمیخاهم مخاطبی داشته باشد غیر از ..

مشغولیت

جمعه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۴، ۰۱:۱۰ ق.ظ

دیروز داشتم یادداشت های روزانه چند سال پیشم را میخاندم به قدری دلم برای خودم تنگ شد که خدا میداند..

منی که هیچ موقع به غیر از خودم را نمی دیدم ..حالا در چنان وضعیتی قرار دارم که ای کاش همان رویه سابقم را می داشتم.

یکی بهم میگفت که تو خیلی بدبختی وقتی که از سطح انتظار من باخبر شد.. اما این حال امروز من است وگرنه که من قبل تر به هیچ وجه این شکلی نبودم..

به هر حال روز ها برای من به گونه ای می گذرد که .. و امان از شب ها ..

تنها دلم میخاهد به قدری سرم شلوغ شود و مشغول شوم که دیگه زمان فکر کردن نداشته باشم .. امیدوارم چنین شود ..



هر دو جا ماندیم..

من از دل تو

تو در دل من..

۹۴/۰۶/۲۰