دچار

دچار یعنی.. نه وصل ممکن نیست.. همیشه فاصله ای هست.. دچار باید بود..

دچار

دچار یعنی.. نه وصل ممکن نیست.. همیشه فاصله ای هست.. دچار باید بود..

شاید اینجا فقط برای خودم باشد
حرف هایی که فقط می توانم برای خودم بزنم
نمیخاهم مخاطبی داشته باشد غیر از ..

شود ایا؟!

دوشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۰۱ ب.ظ


خیلی تنها هستم .. تنها تر از انی که فکرش را بکنی

بیشتر از هر وقتی دلم یک همراه میخاهد.. کسی که دلم را به او خوش کنم کسی که پشتم به او گرم باشد کسی که درکم کند..

من همیشه در تمام زندگی ام تنها بوده ام، یک تنهایی خود خاسته. چیزی که خودم و با میل خودم انتخاب کرده بودم و از ان رضایت داشتم..

تا اینکه دل به کسی بستم.. کسی که وفادار نبود.. دلم شکست.. فرو ریختم..

بعد یک عمر چنان تنهایی به چشمم امد که ..

اما الان بنای دلم فرو ریخته اس.. زندگی ام تعریفی ندارد.. حال خوشی ندارم..

دلم می خاهد یکی باشد و دستم را بگیرد تا بتوانم بلند شوم و از نو شروع کنم..


دلم یک دوست می خاهد..

۹۴/۰۶/۲۳