دچار

دچار یعنی.. نه وصل ممکن نیست.. همیشه فاصله ای هست.. دچار باید بود..

دچار

دچار یعنی.. نه وصل ممکن نیست.. همیشه فاصله ای هست.. دچار باید بود..

شاید اینجا فقط برای خودم باشد
حرف هایی که فقط می توانم برای خودم بزنم
نمیخاهم مخاطبی داشته باشد غیر از ..

پاییز دلتنگی

سه شنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۴، ۰۸:۵۳ ب.ظ


چون رود که مجبور به پیمودن خویش است
ازاد و گرفتارم ازاد و گرفتار

روز هایم شب می شود و شب هایم روز.. بی هیچ اتفاقی و بی هیچ انگیزه ای..

تمام سعیم را میکنم تا بتوانم فراموش کنم و خودم را سرگرم کنم نمیشود ولی سعیم را میکنم..

خیلی بی حوصله شده ام و بهانه گیر.. به کوچکترین چیزی واکنش نشان میدهم و دیگر صبر و گذشت ندارم!

دوستان هم از دست من..

اما خوبند و پایبند.. گرچه انی نیستند که باید اما بودنشان دلگرم کننده است گاهی..

مثلا دیشب هدیه ای به من دادند اما همانطور که این روز ها میگذرد با رفتار مناسب من برخورد روبرو نشدند..

دوست دارم که این روز ها زود تر بگذرند ..

همیشه پاییز رو دوست داشتم اما این پاییز به قدری برایم تلخ است که دیگر هیچ چیزی به چشمم نمی اید


هم دعا کن گره تازه نیفزاید ..

۹۴/۰۷/۱۴