دچار

دچار یعنی.. نه وصل ممکن نیست.. همیشه فاصله ای هست.. دچار باید بود..

دچار

دچار یعنی.. نه وصل ممکن نیست.. همیشه فاصله ای هست.. دچار باید بود..

شاید اینجا فقط برای خودم باشد
حرف هایی که فقط می توانم برای خودم بزنم
نمیخاهم مخاطبی داشته باشد غیر از ..

خلاف میل

دوشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۴، ۰۷:۴۹ ب.ظ


دلم یک اتفاق می خاهد.. یک انقلابی که مرا دگرگون کند و تحول! تا از این حال بیرون بیایم و بتوانم شروع کنم دوباره..

روزگارم همانی است که بود .. همانی که این چند وقت بوده است .. تفاوتی نکرده است و هر روز دارد سیر نزولی تری را طی میکند..

دل خوشی هایم کم و کم تر می شود.. دیگر سفر هم نمیتواند حال مرا خوش کند دلیلش همین سفر اخر هفته پیش بود که نه تنها تغییری در روحیه من ایجاد نکرد بلکه مرا ..

خدایا از تو میخاهم مرا انی کنی که میخاهی .. نه انی که من میخاهم.. هرچند برخلاف میلم باشد..



حال دلم حواله به دیوان خاجه باد..

۹۴/۰۷/۲۰