دچار

دچار یعنی.. نه وصل ممکن نیست.. همیشه فاصله ای هست.. دچار باید بود..

دچار

دچار یعنی.. نه وصل ممکن نیست.. همیشه فاصله ای هست.. دچار باید بود..

شاید اینجا فقط برای خودم باشد
حرف هایی که فقط می توانم برای خودم بزنم
نمیخاهم مخاطبی داشته باشد غیر از ..

از ان عهدی که میدانی

سه شنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۴۱ ق.ظ


عهد کرده بودم با خودم تا شرایطم را عوض کنم.

با خودم گفتم که با شروع محرم من هم تحولی باید در خودم به وجود بیاورم.

با این امید که شرایط عوض شود..

به امام حسین (ع) متوسل شدم و با خدا معامله کردم به این معنی که به خدا گفتم که ببین من در این ایام پای درس عالم می نشینم با تمام سختی های راهش و دوری و ..تو نیز مرا کمک کن و همچنین با امام حسین هم ..

خداروشکر که تا به این لحظه که بر عهد خودم وفا دار بودم و خدا هم .. ایشالا که تا اخر به همین شکل بماند..


بودند دیو و دد همه سیراب و می میکد
خاتم ز قحط اب سلیمان کربلا..

۹۴/۰۷/۲۸