دچار

دچار یعنی.. نه وصل ممکن نیست.. همیشه فاصله ای هست.. دچار باید بود..

دچار

دچار یعنی.. نه وصل ممکن نیست.. همیشه فاصله ای هست.. دچار باید بود..

شاید اینجا فقط برای خودم باشد
حرف هایی که فقط می توانم برای خودم بزنم
نمیخاهم مخاطبی داشته باشد غیر از ..

8 روز

يكشنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۵، ۰۳:۰۱ ب.ظ


قبل از ظهر رفتم پلیس به اضافه ده تا بعد از کلی وقت ببینم که محل خدمتم مشخص شده یا نه
انصافا من با خودم بسته بودم که بدترین جای ممکن میفتم و در بدترین شرایط ممکن تا اینکه امادگی هرچیزی را داشته باشم.

وقتی رفتم و گفت افتادی پرندک واقعا خوشحال شدم و خدارو شکر کردم. بهر حال تهرانه، درسته خارج از شهره و رفت و امدش سخته اما بهر حال یه شهر دیگه نیست و کلی مزیت داره نزدیکیش.
بعد که به دوستام گفتم افتادم نیرو زمینی ارتش تو پرندک همه گفتن یه جای داغونیه و دهنت سرویسه!
البته که من همه چی رو گذاشتم به حساب شوخی ولی خب احتمال واقعی بودنش کم نیست!

8 روز فقط مونده تا اعزامم!


۹۵/۰۹/۲۱
دچار ..