دچار

دچار یعنی.. نه وصل ممکن نیست.. همیشه فاصله ای هست.. دچار باید بود..

دچار

دچار یعنی.. نه وصل ممکن نیست.. همیشه فاصله ای هست.. دچار باید بود..

شاید اینجا فقط برای خودم باشد
حرف هایی که فقط می توانم برای خودم بزنم
نمیخاهم مخاطبی داشته باشد غیر از ..

یک هفته دیگر

سه شنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۵، ۰۶:۴۹ ب.ظ


دقیقا یک هفته ی دیگر مانده تا من به خدمت اعزام بشوم و اول دوره دو ماهه اموزشی را بگذرانم.

این روزهایم به این شکل میگذرد: حدودا تا ظهر خابم و بعد ازان بیدار میشوم و تا شب کار خاصی ندارم و اغلب در خانه ام مگر اینکه خلافش ثابت شود و از ان طرف تا حدود ساعت 2-3-4 صبح بیدارم و باز میخابم و روز از نو ..

اینکه هیچ اتفاق جدیدی در زندگی ام نیست چیز دور از ذهنی نیست اما نمیدانم چرا از نیمه های دیشب حدود ساعت 2 نصفه شب یک حجم زیادی از غم و غصه به سرااغم امدم!
طوری که بعد از مدت ها دلم برای خودم سوخت و بعضم ترکید و گریه کردم..

نمیدانم چرا! اما خب این هم زمان خودش را دارد . احتمالا چند روزی مرا اذیت خاهد کرد و تمام خاهد شد!!

۹۵/۰۹/۲۳