دچار

دچار یعنی.. نه وصل ممکن نیست.. همیشه فاصله ای هست.. دچار باید بود..

دچار

دچار یعنی.. نه وصل ممکن نیست.. همیشه فاصله ای هست.. دچار باید بود..

شاید اینجا فقط برای خودم باشد
حرف هایی که فقط می توانم برای خودم بزنم
نمیخاهم مخاطبی داشته باشد غیر از ..

3 اسفند

سه شنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۵، ۱۰:۵۲ ق.ظ

سلام

دروه دو ماهه اموزشی  من  در 30 بهمن ماه تمام شد. نمیتوانم بگویم که در این دو ماه مسیر جدیدی به روی من باز شد و یا اینکه چیز جدیدی یاد گرفتم. واقعا این دو ماهه اموزشی چیز خاصی برای من نداشت.

شنبه که روز تحلیف ما بود بعد از مراسم برگه های امریه ما رو دادن و هرکس جایی افتاده بود.

من همان پرندک یک پادگان اونورتر دوره کد تکاوری خوردم. کلا که دوره کد خوب است چرا که دو ماه دیگر از خدمت را به راحتی و بدون مسئولیت میگذرانی.

اما دوتا موضوع باعث درگیری ذهن من شده یکی اینکه باز همان پرندک افتادم و مسئله دوری و بد مسیری و مهم تر از ان سردی شدید هوا و مسئله دوم همان تکاوری بودن دوره کد است که من واقعا نمیدانم یعنی چه؟! اگر همان تصور من از تکاوری باشد که احساس میکنم اشتباهی مرا برای این کار انتخاب کردن مرا چه به تکاوری!!

اما بهر حال من از خدا شاکرم چرا که میتوانستم اصلا تهران نباشم و یک جای خیلی دوری بیفتم.

بهر حال که خداوند بهترین حالت را برای من در نظر گرفته است.

البته تا ده اسفند مرخصی داریم و مشخص نیست که چه بهره ای از ان میبرم!

۹۵/۱۲/۰۳
دچار ..